A TCR vasárnapi versenyén régi jó ismerősünk, Jordi Gené indult az élről, mellette a Zengő ifjú tehetsége, Ficza Ferenc állt az első sorban. Bár a rajtpozíció sokat ígérő volt a magyar fiú számára, sajnos nem tudta befejezni a versenyt.
A 10 kör alatt számos izgalmas csatát, szép előzéseket láttunk, a mezőny közepe már az első körben biliárdozott egymással, de egyelőre még mindenki tovább tudott menni.
Bár egyesek igen felháborodott és kritikus hangnemben írtak / beszéltek arról, hogy sajnos a szervezők még nincsenek a helyzet magaslatán, kavarodás volt a pluszsúlyok terén, és különben is… Nyilván a kritikusok elfelejtették (esetleg nem is emlékezhetnének rá), hogy a WTCC sem indult valami zökkenőmentesen és még évek múlva is voltak problémáik a szervezőknek. Ahhoz, hogy egy gép beinduljon, idő kell, és ez a TCR első versenyhétvégéje volt csupán.
Vissza a pályára! A versenybe, amit végül nagy csatában Jordi Gené, a SEAT egykori gyári WTCC csapatának versenyzője nyert meg, a szintén régi ismerősnek számító Pepe Oriola és Gianni Morbidelli előtt. Morbidelli előbb Oriolával meccselt nagyot a dobogó második fokáért, majd még az utolsó métereken is harcolt azért a harmadik helyért a két Target autóval, Andrea Belicchivel és Stefano Cominivel. Az utolsó kanyarban győzött felettük, és ezért az előzésért később a hétvége emberévé választották a szervezők.
Tényként kell kezelnünk, hogy a TCR-nek van hová fejlődnie szervezettség terén, ugyanakkor az is tény, hogy visszakaptuk egy izgalmas bajnokságba azokat a versenyzőket, akikről a WTCC-ben le kellett mondanunk anyagi okok miatt. Meglátásom szerint a nézőket a produkció kárpótolta a helyenként még hiányos szervezésért.
A TCR következő versenyhétvégéje két hét múlva Shanghajban kerül megrendezésre.
Social Profiles