A TCR egyéb sorozataiban is zajlanak az események, a legfontosabbak összefoglalója következik most: van egy új bajnokunk, egy régi márkánk új névvel, és ugyanez elektromos formában is.
Az új bajnokunk Luca Engstler, aki már azelőtt megnyert egy szériát – nevezetesen a TCR Middle East 3 fordulóból álló sorozatát – mielőtt bármely más egyéb TCR bajnokság elindult volna 2018-ban. A sorozat ifjoncok csatáját hozta, sokáig versenyben volt Giacomo Altoé is a bajnoki címért, de végül a bahreini, esős utolsó forduló után Engstlert hirdethették győztesnek.
A SEAT Leon Cup Racer nem szűnt meg, csak átalakult. Egészen pontosan a SEAT úgy döntött, hogy ami eddig a világ autóversenypályáin a gyárukat képviselte, és úgy hívták, hogy SEAT Leon Cup Racer, az mostantól a CUPRA (a CUP-RA-cer összetételből) név alatt képviseli a SEAT versenyzéshez fűződő ambícióit. Semmi más nem változott, csak a név és a logó az autók elején.
A mai napon a TCR vezetősége új bejelentést tett, miszerint a CUPRA már nem csak normál, de elektromos verzióban is létezik. Persze a bejelentés leginkább azt hivatott elérni, hogy felkeltse az autósportos világ figyelmét az új sorozat iránt: 2019-től rajtol az E-TCR, a teljesen elektromos autók bajnoksága. Ezt az idén egy több állomásos turné előzi meg, ahol megismerkedhetünk a további tervekkel. Ennek a mezőnynek az első modellje az E-CUPRA, melynek prototípusát az érdeklődők a svájci nemzetközi motorshow-n tekinthetik meg.
Magyar Szilvia
Social Profiles