Pedig ők csak edzeni akartak…
Már Nagy Bandó András is felsorolta, miféle dolgokat kell a hibabejelentőre írni. Némelyek az idénynyitó szabad- és időmérőedzései után is kitölthették volna ama bizonyos hibabejelentőt…
Kezdjük Hugo Valente-tel, aki a második szabadedzés alatt kicsúszott, majd megállás után autója lángolni kezdett. A francia kifejezte reményeit, hogy nem kell kihagynia a versenyt, bár az időmérőre biztosan nem lesz kész a kocsija. És valóban: a szerelők csodát műveltek (immár nem először Valente autóján): egész éjjel dolgoztak, és Hugo ott lehet ma a rajtrácson: igaz, csak a legvégén, de ott lehet!
Sajnos nem járt a legjobban Michelisz Norbert sem. Mert azok után, hogy elmondták a szabadedzések végén: ennél jobbra számítottak, az időmérőedzés elején, rögtön az első gyors körében elveszítette az egyik első kerekét. Láttunk már ilyet tavaly is, másik csapattól, de a magyarázatot akkor sem tudtuk meg a jelenségre: hogy lehet egy öt csavarral rögzített kereket menet közben elvszíteni?! A Zengő és Norbi is értetlenül állt az eset előtt.
Huff szerint őt is műszaki problémák hátráltatták, különben akár a második hely is meg lehetett volna a Vestának, Bennani a Q2-ben landolt a kavicságyban, míg Coronel a Q1 végén veszítette el kormányerőt, de annyira, hogy alig tudta az utolsó kanyart bevenni. Rickard Rydell a balanszot nem találta, de erre panaszkodott Yvan Muller is.
Bár Stefano D’Aste is új autót kapott, és emlegette, hogy szokni kell rajta mindent, amiben a csapat nagyon sokat segít neki, meglepően jól megszokta az időmérőre, mert egész eredményesen szerepelt végül.
Akinek a világon semmilyen problémája nem akadt semmivel, az a helyi hős volt, José María López (ki más?). Yvan Muller panaszkodása az egyensúlyra ide vagy oda, az idei első edzések után elmondható: a helyzet annyiban látszik változni a tavalyihoz képest, hogy a Q3-ban már csak 1 kiadó hely maradt, 4 gyári Citroën lévén a mezőnyben…
Innen a Q1, a Q2 és Q3 eredményei letölthetőek.
Social Profiles