A végső nagy csata

Fotó: TCR Europe Official

Elérkeztünk a TCR Europe szezonzáró hétvégéjéhez, Monzába. Van néhány új nevező a rajtlistán, találunk visszatérőket, vannak hiányzók is. Ami azonban a legfontosabb: Josh Files és Julien Briché a végső nagy csatára készülnek. Bár a helyzeti előny, a nyitószerva, és gyakorlatilag minden más Files oldalán áll, sose felejtsük el, hogy Brichének mindig van egy-két trükk a tarsolyában.

Nos, a peugeot-s alakulatnak nem kellett választani a 308-as kupa döntője és az Európa-kupa döntője között (mivel egy hétvégére estek és ott Jimmy Clairet és Julien Briché hajott a bajnoki címért), mivel megtette ezt helyettük a gyár. Hogy milyen megegyezés áll a háttérben, azt nem tudni pontosan, de a Peugeot mindannyiukat Monzába rendelte, így az a csata legalábbis harc nélkül dőlt el, Briché javára.

Ami a hiányzókat illeti: Szabó Zsolt nem utazott csapattal, bár az autója itt van. A bejelentés ma reggel érkezett e-mailben, miszerint szeretnék folytatni az együttműködést jövőre, de az idei utolsó versenyen csal Luca Engstlert versenyezteti a M1RA. Nem láthatjuk továbbá Alex Morgant és Tom Coronelt sem. Coronelnél motort kellett volna cserélni, és ebben az esetben csak a mezőny végéről rajtolhatott volna, ezt pedig Tom nem vállalta.

Visszatérők között tartjuk számon Stian Paulsent. A norvég anyagi okokból kihagyta az elmúlt két versenyt.

Az új nevezők népes táborát erősíti Kim Gavrilov (#14), aki a VRC Team színeiben egy Audit visz csatába. A Comtoyou Racing szintén egy Audit adott Sami Taoufik marokkói versenyző alá (#15). Paul Ip Kung Ching (#18) hongkongi illetőségű és a Brutal Fich Rcing egyik Hondáját fogja vezetni. Csatlakozott a csapathoz továbbá Josh Burdon (#22) Ausztráliából). A Vuković Motorsport Renault-ját Guilherme Salas (85), egy brazil reménység fogja vezetni az évadzárón.

Továbbá a mezőnnyel tart még a Carville Racing  színeiben egy Volkswagennel Grigoriy Burlutskiy (#91) Oroszországból, és végül #117-essel a Legutko Racing – ADAC Berlin-nel Albert Legutko lengyelországból, egy Hondával.

A kompenzációs súlytáblázat alapján a Hyundaiok súlya nem változott, a Peugeot-k 10 kilót kaptak, az Audik 40-et, a Volkswagenek és a Renault 30-at. A Cuprák alapsúlyon mehetnek.

A hétvége programja innen letölthető. A versenyekről lesz élő közvetítés a megszokott TCR Youtube csatornán.

A kompenzációs súlytáblázat és a teljes nevezési lista itt érhető el.

Szóval a díszlet épül a paddockban, a résztvevők pedig készen állnak az utolsó előadásra…

Magyar Szilvia

Comments

comments