Michelisz pole a Nordschleifén!

2017 FIA WTCC World Touring Car Race of Nurburgring, Germany Photo Florent Gooden / DPPI

Már a teszt is veszélyesen zajlott le, a szabadedzések pedig szintén nem kímélték a gumikat. A tavalyi balesetek és defektek (vagy ezek kombinációja) ott folytatódott a Nürburgringren, ahol múlt évben abbamaradt. Nagy defektet kapott Michelisz Norbert is, szerencsére más baja nem esett, de például Yann Ehrlacher-t helikopterrel vitték kórházba, miután sántítva hagyta el  helyszínt. Mindez zajlott csütörtökön és péntek reggel. Az időmérőre azonban helyreálltak a dolgok – vagy mégsem egészen…

Rögtön egy jó félórás csúszással kezdtünk, mert az egyik betétfutam résztvevője  szalagkorlátnak csapódott, és nem csak az autóját, de a korlátot is meg kellett javítani az eset után.

Végre a pályára gördülhettek a résztvevők, ahol egy régi típusú, hagyományos, 40 perces időmérő edzést futottak. Bár Rob Huff sokáig vezetett, nem tudta megtartani első helyét, az utolsó nagy nekifutásban Michelisz Norbert és Nick Catsburg is gyorsabb volt nála.

“Rendkívül boldog vagyok! – kezdte Norbi a sajtótájékoztatón. – Az első szabadedzés első körétől kezdve magabiztos voltam. Tudtuk, hogy az autó nagyszerű, az egyensúlya pedig rendben van. Miután a második szabadedzésen láttam, hogy mire képes az autó, biztos voltam benne, hogy az első 3 között lehetünk.”

“Természetesen csalódott vagyok, mert megvolt az autónk ahhoz, hogy mi álljunk a pole-ba, de óriási gratula Norbinak és Nickynek! Egész hétvégén gyorsak voltunk, csakúgy mint ők ketten. Azt hiszem, nem volt nehéz kitalálni, hogy mi fogunk az elején lenni, így hárman. Jó eredmény ez a csapatnak és jó rajtpozíció holnapra.” – mondta Huff.

A fordított rajtrács pole-ját érő 10. időt Nestor Girolami autózta. A MAC3-t a Volvo nyerte.

Az időmérő edzés végeredménye

Magyar Szilvia

Comments

comments