Hatodik forduló (március 9. – 14.)

not yetAz elmúlt öt forduló jelentette játékunk első etapját. Ennek lezárásaképpen az eheti kérdés alatt megadjuk a válaszokat asz előző kérdésekre. A továbbiakban, a maival együtt összesen 5 kérdést teszünk még fel, ami a második etapot jelenti. Praktikussági okokból ez a 10 forduló lesz majd az összes, az 10. után hirdetünk eredményt.

Szóval eheti kérdésünk: tavaly “újonc” kilencszeres világbajnokunkkal történt a baleset, hogy egy gyönyörű versenynapon fent ragadtak a hegyen, a semmi közepén navigátorával. Később Daniel Elena így beszélt erről: “… azt hittem, vége van a pályafutásomnak.”

A kérdés: mikor és hol történt ez (évszám és a rali országa), és milyen 2 oka volt annak, hogy a hegyen ragadtak?

Segítségül: valamikor a WRC pályafutása elején kell keresgélni, és a 2 ok közül az egyikhez szervesen kapcsolódik az idézett mondat Elenától.

Kizárólag privát üzenetben várjuk a megfejtéseket könyvünk FB oldalának postafiókjába szombaton este 19:00-ig.

Az előző fordulók helyes megfejtései:

1.) Michelisz Norbert

2.) Sergio Hernandez VON RECKOWSKI (különös tekintettel az utóbbi 2 tagra voltunk kíváncsiak.

3.)  A sisakot Alessandro Zanardi viselte 2007-ben, Monzában. (Ő maga kérte a KAOS Designt arra, hogy a pool 8-as golyóját formázza a festés, játékot indított saját weblapján, hogy ki találja ki, vajon miért éppen így néz ki a sisak, majd elárverezték és a bevételt a Bimbingamba nevű, végtagamputált gyerekeket segítő jótékonysági szervezetnek adományozták. Azonban arra voltunk kíváncsiak – mert ezeket mindenki szépen leírta –, hogy MIÉRT formázott a festés egy 8-as golyót.) A miértre pedig a válasz: a történet a 2007-es spanyol fordulón kezdődött, majd az év során több epizód is hozzáadódott, mindannyiszor Zanardi idő előtt kényszerült befejezni a versenyeket (a versenyzőtársak segítségével, persze). Az utolsó csepp a pohárban Oschersleben volt, ahol az első verseny rajta is tömegbalesetbe fulladt. Ekkor úgy döntöttek a sportfelügyelők, hogy Zanardi a folyamatos balesetokozások miatt az év összes többi versenyén a rajtrács végéről rajtolhat csak el, függetlenül a szerzett rajtpozíciótól. Nem volt igazuk: a felvételek elemzése bebizonyította, hogy Zanardi nem hibás, és a büntetést annulálták végül. Viszont Alexnek elege volt abból, hogy versenyzőtársai rendszeresen “elteszik őt” a meccs vége előtt. A 8-as golyó, ráírva, hogy “…not yet!”, azt akarta szimbolizálni, hogy nem kéne még elrakni, mert a meccsnek (vagyis a futamnak) még nincs vége. (A pool szabályai szerint a 8-as golyó az utolsó, amit el kell rakni.) A kérdés nehézsége miatt mindenki kapott egy pontot, aki a ki és mikor kérdésekre válaszolt.

4.) Rob Huff

5.) Arra voltunk kíváncsiak, hogy melyek voltak azok az autógyártók, akiknek indulását bejelentették azon a monacói gálán, ahol bejelentették azt is, hogy az ETCC WTCC-vé alakul ÉS valóban indultak is 2005-ben. Tehát, akiket bejelentettek: Chervrolet, BMW, Alfa Romeo, SEAT, Ford és Brilliance. Akik valóban elindultak 2005-ben: Chervrolet, BMW, Alfa Romeo, SEAT, Ford, Honda és Peugeot. Ebből következően a helyes megfejtés: Chervrolet, BMW, Alfa Romeo, SEAT, Ford. Sem több, sem kevesebb. (Sajnos egyetlen helyes megfejtés sem érkezett.)

Comments

comments