Dusan Borkovic az ETCC-ben folytatja

Fotó: Dusan Borkovic press

Fotó: Dusan Borkovic press

Mint az szerdán napvilágot látott, Dusan Borkovic és menedzsmentje úgy döntött, hogy nem folytatja tovább az együttműködést a Proteammel, mivel az üléspozíció gondja továbbra sem oldódott meg, és az autó a megítélésük szerint akkor sem fejleszthető technikailag az elvárt szintre belátható időn belül, ha sikerülne is megoldást találni a „hogyan férjünk be az autóba” problémára.

A mai sajtótájékoztatón a versenyző és menedzsmentje bejelentették: szó sincs arról, hogy Dusan szakítana a túraautózással, és a WTCC-től sem megy messzire: pusztán az annak időnkénti betétfutamait jelentő ETCC-t választja, továbbra is a Nis Petrol támogatásával. Az ETCC Hungaroringen rajtoló sorozatában 2015-ben Borkovic egy SEAT Leon Cup Racert fog vezetni.

A döntésről így beszélt a versenyző a mai sajtótájékoztatón:

„Tavaly megkaptam azt a lehetőséget, ami egyszer adódik egy élet során: csupán egyetlen ETCC-ben eltöltött év után teljes szezonom lehetett a WTCC-ben. Sokat tanultam az elmúlt évben, fejlődtem, és ezt meg is mutattam egy dobogóval Suzukában. Az ülés problémája még mindig nem oldódott meg, és egyéb gondok is adódtak az autóval, ami nem tűnik úgy, hogy fejlődhetne az idén. Legalábbis nem abban az ütemben, ahogyan az elvárható lenne a szponzoraim és a rajongóim számára. Nem gondolnám, hogy végeztem a WTCC-vel, csak mostanra. Szeretnék köszönetet mondani a WTCC-nek és a kollégáimnak a támogatásukért.

Igazán örülök neki, hogy a Eurosport és a WTCC család tagja maradhatok az ETCC-vel, ahol a szezonomat folytatom. Remélem, hogy jó eredményeim lesznek és köszönöm a szponzoraimnak és Pancevo városának a támogatásukat. Megtiszteltetés számomra, hogy képviselhetem őket és az országomat” – mondta Borkovic.

A fentiek egyben azt is jelentik, hogy a Proteamnek van egy üres Hondája, ha valaki még mindig igényt tart rá, illetve Borkovic az előzetes várakozásokkal ellentétben mégsem ült vissza a Campos Chevijébe.

A Hungaroringen folytatódik a történet, immár az ETCC-ben.

Magyar Szilvia

Comments

comments