A ma reggeli sajtóközlemény értelmében a Hyundai Customer Racing a 2019-es WTCR szezonban két gyári támogatott alakulatot indít, a Gabriele Tarquini, Michelisz Norbert, Nick Catsburg és Augusto Farfus négyessel.
Mint az a 2018-as szezonban is történt, négy Hyundai i30-as versenyautó lesz a WTCR mezőnyében 2019-ben is. Mivel azonban az Yvan Muller Racing visszaalakul hivatalosan is Cyan Racinggé, így a helyükön Farfus és Catsburg kapnak majd lehetőséget.
Augusto Farfus a BMW versenyzője volt a WTCC-ben, amíg a BMW futtatott gyári csapatot. Ennek kivonása után a brazil versenyző a márkával a DTM-be távozott, ahol voltak eredményesebb és kevésbé eredményes szezonjai is. 2018 év végén, a DTM ismételt átalakulása előtt Farfus bejelentette, hogy szakít a német túraautós projekttel, és karrierjét a továbbiakban GT szinten folytatja a BMW-vel. Már ekkor is hírbe is hozták a Hyundai-jal, de ez csak ma reggel nyert megerősítést.
Nick Catsburg a TC1-es éra megszűnésével tért vissza a GT versenyzéshez a WTCC-ből, de többször is emlegette, hogy hiányzik neki a régi WTCC-s közeg. Őt is hírbe hozták a kóreai gyártóval, nem hiába.
A Hyundai a mai napon nyilvánossá tette a jövő évi versenyzőinek nevét, ugyanakkor azt még nem közölték, hogy a négy autót milyen 2+2-es felállásban fogják vezetni a versenyzők, illetve a másik csapatot milyen név alatt láthatjuk majd.
Magyar Szilvia
Social Profiles