A hétvégi TCR Germany és TCR Skandinávia jó lehetőség volt kirándulásokra: Michelisz Norbert és a Bäckman testvérek Németországba látogattak, hogy végre autóversenyen vehessenek részt, míg Rob Huff ott kezdte a szezont, ahol tervezte: ő most már az STCC-hez tartozik, hivatalosan is.
Michelisz nyolc hónapnyi verseny nélküli élet után egy pole-t és két dobogót (ezek közül az egyik győzelem) szerzett a Nürburgringen, Franz Engstler csapata biztosította számára a technikai hátteret és a Hyundai i30 versenyautó felkészítését. Andreas Bäckmannek mindkét futam jól sikerült, míg húga az elsőn balesetet szenvedett a rajtnál, így csak a másodikon tudott célba érni.
A TCR Germany hétvége krónikájához tartozik, hogy a Halder testvérek (Michelle és Mike), akik évek óta versenyeznek a sorozatban, Mike szombati versenyről való kizárása után visszavonták nevezésüket és távoztak. Általában a versenyzők kikapcsolják kiszállás előtt a tűzoltórendszert, nehogy kiszálláskor véletlenül aktiválódjon az, és kárt tegyen az autóban vagy a versenyzőben. Eddig ez ellen a versenybíróságoknak nem volt kifogása, annak ellenére sem, hogy ez azzal jár, hogy hozzányúlnak a versenyautó elektronikájához. A szombati verseny után Mike Halder ugyanígy tett, most azonban kizárással büntették ezért. A testvérek a sorozatos, csalódást keltő versenybírói ítélek miatt vonták vissza a nevezésüket. Így a sorozatban mindössze 9 autó maradt.
Az STCC-ben Rob Huff csapata a Lestrup racing az első forduló után vezeti a bajnokságot. Az első versenyt Oliver Söderström nyerte Huff előtt, a másodikon Robert Dahlgren, Huff, Söderström volt a sorrend. Az első futam után megbüntették Huffot, mivel kifogásolták az egyik előzése kivitelezését (a versenybíróság sportszerűtlennek ítélte meg), ám a csapata fellebbezett, így végleges eredmény egyelőre nincs.
Magyar Szilvia
Social Profiles