Fájó szívvel ugyan, de Wéber Gábor úgy döntött, hogy anyagi okokból – illetve, mivel az európai futamok fontosabbak számára – nem utazik Marokkóba, így a Zengő Motorsport egy autóval vágott neki a marrakesh-i hétvégének.
Az időmérő edzésen szokatlan dolog nem történt, ha csak az nem, hogy Norbi nem került a legjobb 12-be az első etapban, így nem tudta folytatni a másodikban. Tarquini összes idejét törölték egy szabálytalan alkatrész miatt, így ő a mezőny végére állhatott fel vasárnap.
A rajt után a helyi hős, Bennani rögtön az első kanyarban ott maradt, néhány másik kocsival, de amikor a következő sarkon Macdowell kiforgatta Coronelt, akkor már a Safety Cart is a pályára kellett küldeni.
A biztonsági autó távozása után kevéssé eseménydús vonatozás következett, még Tarquini állt ki a generátor meghibásodása miatt. Michelisz a kilencedik, Oriola a negyedik helyig küzdötte előre magát, ezzel az ifjú spanyol nyerte a privát értékelést. A futamot magát a Chevrolet nyerte, Menu, Huff, Muller sorrendben.
A második futamon James Nash indult az élről Fordjával, és meg is tudta őrizni a vezető helyet, pedig élen autózni a Fordnak még nem adatott meg, amióta megérkeztek a mezőnybe.
Tarquini már el sem tudott rajtolni.
A Chevik úgy vágtak át a mezőnyön, mint kés a vajon. Nash féltávig vezetett, ekkor beérték őt a Chevrolet-k, és könnyedén meg is előzték. Követte még példájukat Coronel és D’Aste, így a Ford a 6. helyen futott be végül. A Chevrolet amúgy most Muller, Huff, Menu sorrendben állt a dobogóra, a privát értékelést a különleges overállt viselő D’Aste nyerte, a Zengő egyetlen autója az ötödik körben kiállni kényszerült.
Fotó: fiawtcc.com
Social Profiles